Dostawa i płatność

Jaki jest czas oczekiwania na zamówienie?

Wszystkie zamówienia są wysyłane bezpośrednio z Polski, w ciągu 48h od zaksięgowania wpłaty. Paczka dotrze więc do Ciebie w ciągu ok. 2-3 dni roboczych. Dokładamy wszelkich starań, aby paczka była u Ciebie już następnego dnia, jednak czasami czas ten może się wydłużyć ze względu na popularność naszych ofert, z winy przewoźnika, bądź w trakcie promocji (maksymalnie 5 dni roboczych). Możesz na bieżąco śledzić status realizacji swojego zamówienia na stronie: Śledzenie zamówienia. W razie jakichkolwiek wątpliwości zachęcamy do  kontaktu z nami.

W jaki sposób zostanie wysłane moje zamówienie?

Wszystkie zamówienia są wysyłane bezpośrednio z Polski, a przewoźnik zależy od wybranej przez Ciebie opcji. Wysyłka w HAIRED jest zawsze bezpłatna. Oferujemy dostawę kurierem InPost lub do najbliższego paczkomatu InPost. Nie ma możliwości wysłania paczki innym kurierem, ani ustalenia godziny doręczenia. W razie nieobecności zostanie pozostawione awizo.

Co się stanie jeśli przesyłka zagubi się na etapie dostawy?

Wszystkie nasze przesyłki są wysyłane jako paczka priorytetowa i ubezpieczona. Nie musisz się martwić o swoje zamówienie. Jeśli wystąpią jakiekolwiek problemy na etapie dostawy napisz do nas, na pewno pomożemy. Możesz na bieżąco śledzić status realizacji swojego zamówienia na stronie: Śledzenie zamówienia. Niestety nie mamy kontroli nad paczką w momencie opuszczenia przez nią naszego magazynu i nie odpowiadamy za zagubienie przesyłki przez kuriera. Jeśli jednak taka sytuacja się wydarzy to z całego serca przepraszamy! Konieczne będzie powiadomienie nas, złożenie odpowiedniego dokumentu i wyślemy do Ciebie jeszcze jedną paczkę, na nasz koszt.

Jak mogę zapłacić za wybrane produkty?

Za każde zamówienie możesz zapłacić za pośrednictwem bezpiecznych, błyskawicznych płatności lub standardowym przelewem. Podczas finalizowania zamówienia do Twojej dyspozycji jest wiele metod płatności we współpracy z platformą Przelewy24. Pracujemy nad tym, aby dodać kolejne metody płatności. Niestety nie ma możliwości wysyłki za pobraniem. W razie jakichkolwiek wątpliwości odezwij się do nas! Na pewno znajdziemy najwygodniejsze dla Ciebie rozwiązanie.

Czy mogę zwrócić zamówienie jeśli nie spełniło moich oczekiwań?

Oczywiście. Masz prawo zwrócić zamówione produkty w przeciągu 14 dni od dnia zakupu produktu. Musisz spełniać jednak warunki naszej polityki zwrotów. Produkty nie mogą być uszkodzone, używane, ani mieć naruszonego opakowania. Jeśli chcesz dokonać zwrotu lub reklamacji – napisz do nas.